15 August 2014

neighbourhood

Hey! Oon ollu pari päivää kipeenä kotona, ja tänään päätin laittaa lenkkarit jalkaan, kuulokkeet korville ja nappasin kameran mukaan ja lähin ulos ottamaan kuvia tästä mun asuinalueesta kun aurinkokin paisto. Tämmösessä paikassa mä siis asun tän ekat 3kk :-) keskustaan menee kävellen n. 20min, josta vielä toiset 20min kouluun. Oon nyt kulkenu host momin kyydillä kouluun, koska aamut on niin kylmiä. Mul on täällä pyörä käytössä myös!

Kuulin että tossa järven rannalla menee joku kävelytie, jonne päätin tänään lähteä ja onneks lähinkin. Mä rakastan merta ja ylipäänsä vettä, ja olinkin vähän harmissani kun en päässy meren rantaan asumaan. Tänään kuitenkin tajusin että toi järvi ajaa melkeen saman asian, ja oli ihana kävellä auringonpaisteessa aaltojen lyödessä rantaheinikkoon.

Huomenna on kauanodotettu 9780-piirin vaihtarien meeting jossa nään mun ihanan suomivaihtarikamun Ellan ja kaikki muut tän alueen vaihtarit! Otan kameran sinne mukaan ja tuun toivottavasti sunnuntaina postailemaan kuvia sieltä. Maanantainakin on huippuohjelmaa luvassa, mut siitä myöhemmin lisää!

2 comments:

  1. Oikeesti tosi kivan näköstä! Ois kiva joskus päästä käymään Ausseissa hieman pitemmäksi aikaa kuin vaan lomailemaan :) Ja taas ihania kuvia :3

    ReplyDelete