25 July 2014

Senior Ball 2014

1 Moikka ja terveiset Ausseista! Täällä oon asustellu kohta viikon, ja ihana viikko onki ollu! Alotin koulun, tää koulujärjestelmä täällä on niin päinvastanen Suomeen verrattuna, voin tulla kertomaan koulusta joskus myöhemmin (kun tajuun itekkin vähän paremmin...)! Sain tänään ihan huikeen mahollisuuden osallistua mun koulun senioreiden tanssiasiin. Oon siis ite vasta year 10 eli periaatteessa lukion ekalla. Sain kuitenkin perhetutun kautta mahdollisuuden mennä tänään illalla koululle kattomaan ja kuvaamaan tanssiaisia. Jotenkin siinä kävi niin, että loppujen lopuks mä tanssin siellä aussien kanssa tanssia jota en ollu ikinä kuullukkaan, valkosessa kesämekossa kaikkien niiden hulmuavien juhlamekkojen kanssa. Oh well, kivaa oli ja oon tosi ilonen että sain tollasen mahollisuuden! Nää kuvat on nyt aika samanlaisia, mutta tosi eritavalla muokattu mitä yleensä muokkaan. Mitä tykkäätte? UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled

2 comments: