08 September 2013

ELONMERKKEJÄ

PicMonkey Collage 1. Vapianossa jokunen aika sitten. Toi oli mun eka kerta vapianossa eikä todellakaan viimeinen! 2. Saman päivän reunion party, näin taas kielimatkakavereita. 3. Diandra miss mixin back to school 'bileissä', jotka oli siis reunion partyjen jälkeen. 4. This is us! 5. Wiljan ulkoilutusta 6. Olin viikolla pari päivää kipeenä (oksennustaudissa..) eikä hirveesti mikään maistunu. 7. Taija ja Sini toi mulle suklaata ihan yllätyksenä! 8. Perjantaiset herkut kun Vilma oli meillä yötä. 

Mun pitäis ryhdistäytyä tän blogin pitämiseen ja ennen kaikkea, kuvaamiseen. En oo koskenu kameraan muutamaan viikkoon, eikä sen takia mulla oo tännekään mitään erityistä asiaa ollu, ite kun oon semmonen et haluun postaukseen aina kuvia! Tällä kertaa puhelinräpsyt saa kelvata, jos sitte ens kerralla tulis vähän parempilaatusta kuvitusta. 

Nyt heitänkin pallon teille! Eli kertokaa millasia postauksia haluutte että teen? Onko parempi että postailen harvemmin ja monilla kuvilla, vai lähes päivittäin ihan parilla kuvalla? 

Ja Camillan blogissa on meneillään arvonta, tästä painamalla pääsette osallistumaan!

2 comments:

  1. mä ite tykkään että postauksia tulee usein, vaikka kuvia ei sitten oliskaan paria enempää :-)

    ReplyDelete