03 February 2013

kännykän kätköistä

Photobucket1. salikamat viime sunnuntaina 2. alinan synttäreiltä Photobucket 1. kemiaa hehe 2. iskä toi jostai tommsen lasisen fantapullon, jostai niit vieläki saa :D Photobucket 1. ehkä paras iltapala ikinä! 2. leffaa jossun kanssa Photobucket 1. oon käyny aika monta kertaa uimassa tän parin viikon aikana! 2. jonkun päivän asua Photobucket 1. leffaevästä 2. piti valita aineet lukion ekalle vuodelle.... huhhu :D Photobucket 1. oltii hikkei fiian kans :D 2. vähä ku mä... Photobucket 1&2 kouluakoulua... Photobucket 1. espanjan läksyt 2. venäjän läksyt Photobucket 1. pulkkamäki! 2. glee <3 Photobucket 1. mä 2. oon soittanu pianoo taas kunnolla! Photobucket 1. paloasemalla luokan kans :) sain sammuttaa kaks pientä tulipaloo jee :D 2. mä subissa Photobucket 1. käytiin yks päivä hakemas subista keksejä tytsyjen kans.... ne on vaan niiiiin hyviä! 2. paras musiikkimaku tekstinkäsittelytuntisin... :D Photobucket 1. mä alexin synttäreillä 2. paras XD Photobucket 1&2 leivoin keksejä! ei ollu hyviä... Photobucket 1. vähän parempaa musiikkia <3 2. tää kuva on otettu joskus joulukuun alussa koulun vessassa :DPhotobucket 1. ja taas subissa... tällä kertaa ennen iskoa 2. mojitot takan edustalla pari viikonloppua takaperin Photobucket fuck the fitness, feel the fatness! 1. tehtiin jossun kans suklaafondueta! toi on niin hyvää! 2. hehe lisää herkkuja samaiselta illalta :D

2 comments: