08 June 2014

summer so far

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Kesäloman eka viikko on menny tosi nopeesti ohi, vaikka en oo vieläkään tajunnu että oon oikeesti lomalla. Tähän vaikuttaa varmaa myös se, että oon töissä lähes joka päivä (nyt tosin pari päivää vapaata, jee!). Tää mun työ on ihan älyttömän kivaa ja työporukka on mahtavaa! Töiden jälkeen on nähny kavereita piknikkien ja mopoilujen merkeissä ja Riinaki tuli 12h varotusajalla meille viikonlopuks ♥ oon myös syöny ihan liikaa kaikkia kesäruokia ja vähän kammottaa se lähtö ausseihin 37 päivän päästä (what niin vähän?!)...

Vaihtarijutuista puheenollen, mulla on mun youth counsellor ja eka hostperhe tiedossa! Koulukin on se mitä salapoliisina tutkiskelin, enää puuttuu guarantee form jonka jälkeen alkaa viisumin haku. Oon tehny mahollisimman paljon jo etukäteen, joten sit kun guarantee form tulee nii on helppo lähtee sitä viisumia hakemaan. Pinssejä ja muuta suomi-kamaa pitäis rohmuta vielä tosi paljon, mut kaipa tää tästä! Tällä hetkellä en oikeen tiiä haluisinko lähteä vai en... Mul on niin ihana kaveripiiri nyt täälä Suomessa etten millään haluis jättää sitä tänne vuodeksi... No mutta, tiiän että toi vuos tulee olemaan ikimuistonen ja luotan siihen et kaverit ei hävii mihinkään täältä kotisuomesta ♥

Mul on pari juttua vielä mitkä haluun toteuttaa ennenkun lähen, yks on talviturkin heittäminen! Olin viimeks uimassa kesällä 2012, kyllä siitä on kaks vuotta, joten nyt ois korkee aika käydä uimassa :-D muita on esim. extempore reissu jonnekin ja jos vaan mahollista ni joku festari/keikka olis aika kiva viel kokea. Eniten toivon varmaan niitä huolettomia kesäiltoja/öitä kun voi vaan istuskella kavereiden kanssa terassilla viltteihin kietoutuneena ja nauttia elämästä! 

No comments

Post a Comment