20 January 2014

page 20 of 365

 photo IMG_9626_zpsfb9ae8bb.jpg Moiii, tässä ois kuvia mun alkuvuodesta. Kävin leikkaamas hiukset taas polkkamittaan ja toi ylempi kuva on otettu pari päivää ennen kampaajaa. Olin viimeks kampaajalla kesäkuussa ?! Nyt on onneks latvat taas hyvässä kunnossa!  photo IMG_9632_zps54ae7811.jpg Äikän kurssin luettavaa... En ymmärrä miks kirjojen alottaminen on nii vaikeet, koska kun siihen lukemisen makuu pääsee ni voin lukee hyvin koko yön putkeen. Meiän pitää lukee dekkari, mut omaan tapaani en oo vieläkään saanu luettuu ku vaivaset 50 sivuu. No onneks on aikaa muutama viikko vielä.  photo IMG_9645_zps81425f66.jpg Täs kuvas taas näkyy jotenki (aika huonosti kylläkin) meiän musiikkiteatterin esitysmeikki. Oon ite tanssimassa ja toi meikki on kaikkee muutaku mun lainen. Ensi-iltaan neljä päivää (!) Täytyy sanoo et oon tosi ilonen koska tää on ollu ihan superkiva kurssi ja vaikka nyt tuntuukin et asun koululla kun harkkoja on iltamyöhään ni toi meiän esittämä näytelmä on musta tosi kiva. Pitäis sieltäkin jotain kuvia saada...  photo IMG_9647_zpse64c79dc.jpg Ja taas yks säänhehkutuskuva... Gotta love this weather!  photo IMG_9646_zpsc4108914.jpg Nyt mun ilta jatkuukin läksyjen parissa... Hyvää yötä kaikki!

No comments

Post a Comment